Ugrás a tartalomra

HR Ügyfélszolgálati Irodát nyitott a Központi Kórház

HR Ügyfélszolgálati Irodát nyitott a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház az ügyintézések megkönnyítése érdekében a munkatársak számára. A Főigazgatóság épületének földszintjén kapott helyet az iroda, amely február 6-tól (hétfőtől) várja a dolgozókat.

Az ügyfélszolgálat kialakítása - amellett, hogy pilot jellegű az egészségügyben -, megkönnyíti a dolgozók és a HR Igazgatóság közötti kapcsolattartást, együttműködést és meggyorsítja a munkafolyamatokat is.

Egy öltönyös ember mutat egy kijelzőre

Ahhoz, hogy betegeket tudjanak gyógyítani, számos szervezeti egységre van szükség, ez az úgynevezett back office, ebbe a körbe tartozik a HR igazgatóság is – mondta dr. Révész János, a kórház főigazgatója. Az elmúlt évben jelentős változás következett be az intézmény életében, hiszen irányító szerepet kapott. Jelenleg a városi kórházak munkavállalóival együtt 5200 dolgozóról kell gondoskodnia az intézménynek, és ez nagy feladatot jelent. Annak érdekében, hogy ki tudják szolgálni az igényeket, informatikai- és munkaerő fejlesztést is végre kellett hajtani. Az elégedettségnövelés része az ügyfélszolgálati iroda létrehozása. A lényege, hogy előre foglalt időpontban, gyorsan tudják ügyeiket intézni a kórház dolgozói – tudatta a főigazgató.

A jogviszony kezdetétől a befejezéséig minden munkával kapcsolatos üggyel fordulhat az ügyfélszolgálathoz a dolgozó – emelte ki Szendi József HR igazgató. Olyan lehetőséget szeretnének a munkatársaknak biztosítani, amely támogatást és megoldást nyújt a problémáikkal kapcsolatban. Könnyen kezelhető felületen, az intézmény belső intranet hálózatán lehet időpontot kérni – hangsúlyozta a szakmai vezető.

Két ügyintéző hétfőtől-csütörtökig 8 és 14 óra között, napi hat órában, pénteken 8 és 12 óra között, négy óra időtartamban fogadja az ügyfeleket. Egyelőre az első két órában időpontfoglalással, ezt követően 14 óráig időpont foglalása nélkül fogadják a munkatársakat.

Kép egy irodáról és számítógépekről

A teljesség igénye nélkül néhány azok közül, amelyeket ebben az irodában kezelnek majd: kedvezményes utazási utalványok, igazolványok, SZJA-val kapcsolatos nyilatkozatok, elszámolások (M30) nyomtatása, postázása, a CSED, GYED, folyósításához szükséges iratok beszerzése, és megküldése a munkaügyi referens részére, munkáltatói igazolások elkészítése, illetve igazolás kiállítása az egészségügyi tevékenység végzéséről, de segítenek a munkavállalók felvételi folyamatának ügyintézésében, sőt a munkaviszony megszűnésével kapcsolatos teendőkben is.

Kapcsolódó hírek

2024-07-08

Tisztelt Állampolgárok! Tisztelt Betegeink! Az Önök és az egészségügyi dolgozók biztonsága, az Önök minél gördülékenyebb ellátása érdekében - továbbra is - kérjük a higiénés, illetve a betegellátással kapcsolatos szabályok betartását. A várakozási idők és a zsúfoltságok csökkentése érdekében kérjük…

2024-07-06

Európában egyedülálló módon népszerűsítő kampányt indított a Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház, Magyarország egyik legnagyobb Gyermekegészségügyi Központjának (GYEK) a megismeréséhez. A Szeleta Park július 06-án - szombaton - is otthont adott a népszerű…

2024-07-02

Tisztelt Betegeink! Tisztelt Hozzátartozók!   A betegellátási és kapcsolattartási rendet segíti a hozzátartozók számára biztosított telefonos elérhetőség, amelyet – már korábban a fertőzésveszély csökkentése érdekében - alakított ki az intézmény. Kórházunk célja, hogy a reguláris ellátásban…